Support my blog by clicking the Ads, TQ

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH MULIA DARIPADA TANGAN YANG MENERIMA. SEKECIL MANA SUMBANGAN YANG DI HULURKAN, IA CUKUP BERMAKNA KEPADA SI PENERIMA YANG HIDUP SERBA KEKURANGAN, MALAH ‘BUAH TANGAN’ YANG TIDAK SEBERAPA ITU MAMPU MENERBITKAN SENYUMAN, WALAUPUN CUMA UNTUK SEKETIKA

Search This Blog

Photo siapa di Profile aku?

Thursday, October 21, 2010

Salam Zulkaedah,

Bagi mereka yang mengikuti blog aku dari sejak dulu lagi, pasti tau siapa photo di profile aku, yang pasti photo itu bukan aku. Photo tersebut adalah mantan aku. Semasa aku ke indonesia pada julai kelmarin, aku sempat ketemu dengan dia.


 Photo terbaru dia julai 2010
Alhamdulillah, dengan kehadiran dia, sedikit sebanyak dapat juga membantu aku sewaktu aku di jakarta dan bandung. Dia dan adik sepupunya... masing masing mengikuti, menemani Ayah dan Ibuku pabila kedua ibu bapaku mau mencari barang membeli sesuatu juga membantu menawar harga barang.
Lokasi Photo: di kamar hotel triniti, jakarta




ada aja aski lucu dia







lokasi photo: kebun teh di ciwede, bandung
lokasi photo: Permandian Air Panas, Ciwede Bandung




nota:
setiap orang ada selera dia masing masing, jadi kita tidak boleh mempertikaikan selera orang itu kerna mungkin bagi kita pacar atau kekasih orang itu hodoh, tapi bagi orang itu, pacarnya adalah yang paling kacak / ganteng 

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...