Support my blog by clicking the Ads, TQ

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH MULIA DARIPADA TANGAN YANG MENERIMA. SEKECIL MANA SUMBANGAN YANG DI HULURKAN, IA CUKUP BERMAKNA KEPADA SI PENERIMA YANG HIDUP SERBA KEKURANGAN, MALAH ‘BUAH TANGAN’ YANG TIDAK SEBERAPA ITU MAMPU MENERBITKAN SENYUMAN, WALAUPUN CUMA UNTUK SEKETIKA

Search This Blog

SNB: Nafsu Senggama/Jimak/Bersetubuh Seorang Wanita

Wednesday, November 11, 2009

Salam & hola,

Nafsu Senggama / Jimak Seorang Wanita

Masyarakat Melayu mengajarkan secara umum, wanita itu mempunyai 9 tempat nafsu kegairahan senggama. Tapi dari jumlah itu, hanya 3 sahaja yang mampu di kendalikan oleh suami melalui sentuhan dan geselan.

Objektif mengetahui tiga tempat nafsu yang boleh di kendalikan ini adalah supaya dapat di lakukan tindakan yang sesuai untuk satu satu tempat rangsangan dan mengenal pasti cara mempertingkatkan keghairahan isteri. Nafsu wanita beralih mengikut masa.

Dengan mencari tempat nafsu berada maka rangsangan dapat di tumpukan pada tempat itu agar isteri cepat inzal / climaks. Seorang wanita boleh mencapai inzal berpuluh kali dalam satu perlakuan senggama, sekiranya kaedah ini dimahirkan oleh suami.

Tiga tempat nafsu adalah: -

1. Nafsu Dalam

Nafsu ini berada di dalam vagina, iaitu segala anggota lubang vagina dan otot otot serta deria rasa yang ada padanya. Untuk membolehkan cepatnya isteri inzal maka suami perlu tahu bagaimana cara bagi memulakan senggama melalui ilmu Makam Yang Lima, iaitu lubuk lubuk untuk di rangsang dan ia termasuk Nafsu Dalam.

Rangsangan yang kuat dari Mr P di perlukan bagi memuaskan kesemua makam. Lubuk nafsu akan di cari, ia beralih tempat di masa yang berbeza. Cara mencari ialah dengan menusuk kepala Mr P sekadar hasyafah ke dinding kiri, atau kanan, atas atau bawah sekali tusuk dan berhenti untuk menanti reaksi isteri.

Jika isteri terkejut dengan tusukan itu, nafsu itu berada di dalam. Senggama harus di mulakan dari makam yang berkaitan hinggalah isteri inzal di makam itu. Otot cincin vagina akan menjadi kembang dan kuncup dengan cepat dan vagina akan menyedut, mahu menerima mani suami. Sekiranya semua makam di tusuk (dicari) tetapi isteri tidak menunjukkan reaksi positif, maka Mr P di tarik keluar dan tumpuan sekarang adalah Nafsu Luar.

2. Nafsu Luar

Ia berada pada segala kawasan kelentit, urat jarum serta bibir dalam vagina isteri. Kenakan Mr P di situ atau gentel kelentit hingga isteri inzal. Setelah dia inzal di peringkat ini baharulah senggama diteruskan. Jika tiada reaksi positif, maka pergi ke Nafsu Badan.

3. Nafsu Badan

Ia terletak di buah dada dan sekitarnya. Ramas atau jilat buah dada isteri hingga dia inzal. Baharulah teruskan senggama. Jika semua kaedah tiada berhasil, maka rangsang sekaligus ketiga tiga nafsu sambil berdayung, maka akan cepatlah inzal isteri.


0 Comments:

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...