Support my blog by clicking the Ads, TQ

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH MULIA DARIPADA TANGAN YANG MENERIMA. SEKECIL MANA SUMBANGAN YANG DI HULURKAN, IA CUKUP BERMAKNA KEPADA SI PENERIMA YANG HIDUP SERBA KEKURANGAN, MALAH ‘BUAH TANGAN’ YANG TIDAK SEBERAPA ITU MAMPU MENERBITKAN SENYUMAN, WALAUPUN CUMA UNTUK SEKETIKA

Search This Blog

setem

Sunday, August 16, 2009

Salam & hola,
Entry kali ini bukan mengsoalkan film Setem... cuma menceritakan koleksi setem yang pernah menjadi hobby aku....waktu aku masih sekolah rendah/dasar. Setelah puas mencari...cuma tinggal 1 album ini saja yang tersisa....yang selebihnya .... hilang entah ke mana....Memang salah aku sih... tidak menyimpannya dengan baik.... aku menyimpannya sembarangan....








Setem Sultan Omar Ali Saifuddin III di atas adalah satu satunya setem aku yang paling lama yang masih ada.... yang lainnya yaa..... udah hilang.... aku masih ingat lagi aku memiliki setem perkahwinan Prince charle & Princess Diana.....special edition..tapi sayang...hilang juga...

Pada owner Cerita Kehidupanku ... cuma ini yang ada....

2 Comments:

SALHAN4748 said...

nape hilang...
kalu tidak buleh syer2 ataupun tukar menukar antara kita...
apa2 pun setem awak tunjukkan semua saya ada....

Indah Cuma Seketika.... said...

hilang kerna aku tak simpan dengan baik...mungkin keponakan aku menamatkan riwayat album2 setem yang lain itu...tapi bukan salah mereka...salah aku sendiri tak simpan d tempat yang selamat...

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...