Support my blog by clicking the Ads, TQ

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH MULIA DARIPADA TANGAN YANG MENERIMA. SEKECIL MANA SUMBANGAN YANG DI HULURKAN, IA CUKUP BERMAKNA KEPADA SI PENERIMA YANG HIDUP SERBA KEKURANGAN, MALAH ‘BUAH TANGAN’ YANG TIDAK SEBERAPA ITU MAMPU MENERBITKAN SENYUMAN, WALAUPUN CUMA UNTUK SEKETIKA

Search This Blog

email lewat mig33

Wednesday, August 26, 2009

Salam & hola,
Baru saja tadi aku masuk mig33 setelah beberapa bulan aku tak masuk, tujuan aku cuma hendak menghapus photo aku di sana, tapi dengan tidak senghaja aku nampak satu unread email, jadi aku buka email tersebut ternyata email itu dari orang yang pernah aku suka dan dia juga suka pada aku namun kami tak pernah berjumpa walau dia pingin banget ketemu sama aku. Bagi my reader yang dulu pasti pernah tau kesah ini di posting aku tahun 2008.
email nya seperti:

Message:

Hay jus 4 ur information. . . I'm jomblo. . .paham inda? Col me at 7******

atau lebih kurang bermaksud = Hai untuk informasi .... aku sekarang single... faham tak? Telfon aku ke 7******


Maaf AXXX aku tidak berminat lagi, bukan aku sombong atau apa, cuma aku tidak berminat bercouple dan aku mahu tumpukan pada keluarga, kerjaya juga anak yatim yang aku sponsor. Aku ingin berubah, berubah untuk menjadi lebih baik lagi dari sebelumnya.

Kamu masih muda, mungkin terlalu muda, umur kamu baru 16 tahun, tumpukanlah pada study kamu dan semoga kamu sukses dalam pelajaran & menjadi lebih baik dari sebelumnya.

0 Comments:

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...