Support my blog by clicking the Ads, TQ

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH MULIA DARIPADA TANGAN YANG MENERIMA. SEKECIL MANA SUMBANGAN YANG DI HULURKAN, IA CUKUP BERMAKNA KEPADA SI PENERIMA YANG HIDUP SERBA KEKURANGAN, MALAH ‘BUAH TANGAN’ YANG TIDAK SEBERAPA ITU MAMPU MENERBITKAN SENYUMAN, WALAUPUN CUMA UNTUK SEKETIKA

Search This Blog

Sepasang Burung Enggang di halaman rumah

Sunday, February 12, 2012

As Salam,
Pada bulan december yang lalu, dengan secara tidak senghaja, cita cita aku untuk memphoto sendiri burung enggang / kenyalang / hornbill yang sering aku lihat apa bila dalam perjalanan menuju ke ofis, akhirnya tercapai dengan tidak perlu aku keluar rumah. Aku memphoto burung enggang ini dari dalam rumah.




Burung enggang jenis yang ini senang saja di lihat di daerah tempat aku tinggal.  Setiap hari pasti aku akan terlihat burung enggang ini. Burung enggang ini atau burung burung yang lain, memang bebas berkeliaran berterbangan di negara saya, Brunei Darussalam.





















0 Comments:

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...