Support my blog by clicking the Ads, TQ

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH MULIA DARIPADA TANGAN YANG MENERIMA. SEKECIL MANA SUMBANGAN YANG DI HULURKAN, IA CUKUP BERMAKNA KEPADA SI PENERIMA YANG HIDUP SERBA KEKURANGAN, MALAH ‘BUAH TANGAN’ YANG TIDAK SEBERAPA ITU MAMPU MENERBITKAN SENYUMAN, WALAUPUN CUMA UNTUK SEKETIKA

Search This Blog

Loading...

Suasana Pagi 1 Ramadhan

Tuesday, August 25, 2009

Salam & hola,
Pada 1 Ramadhan (hari sabtu tanggal 22 ogos 2009) aku dan kedua ibubapaku pergi ke Kota Kinabalu, Sabah. Kami tidak menggunakan pesawat, tapi kami pergi ke KK menggunakan mobil aku Toyota Corolla.

Bertolak dari rumah sekitar jam 6.00 pagi dan sampai ke Kota Kinabalu jam 13.00 petang. Kami tinggal kat Aristo Hotel Putatan, I ambil kamar family room, di dalamnya ada 1 queen bed & 2 single bad. well it a basic for a hotel, and it cost us RM85 semalam. murah kan.... Malas nak tidur kat hotel yang berbintang .... yang penting asal ada tempat tidur & berhawa dingin.

Sebenarnya kalau kami nak tidur kat rumah saudara di putatan atau di petagas boleh...tapi malas aja ....lebih bebas tinggal di hotel. Tapi kami tidak lupa mengunjungi saudara mara yang tinggal kat kinarut, putatan juga tuaran, walau cuma beberapa rumah saja kerna masa tak mengizinkan, kerna kami pulang ke Brunei pada hari isnin 24 ogos kelmarin.


"Andai semua harta adalah racun, maka zakatlah penawarnya dan jika seluruh umur adalah dosa, maka taqwa & taubatlah obatnya, jika seluruh bulan adalah noda, maka Ramadhanlah pemutihnya...Marhaban Ya Ramadhan... Selamat Berpuasa"


Nota:
Thanks Feereez, Da Big Heart Boy & Kak Tie... di atas sokongan kalian semua. Aku akan update my blog kalau aku ada ruang waktu tapi tidaklah sekerap dulu.

1 Comment:

kayteeze said...

Eh...kenapa murah sangat sewa hotel tu ? Biasa RM100++ , tu pun untuk bilik bujang. Banyak boleh jimat tu..

Saja melancong ke ?

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...