Support my blog by clicking the Ads, TQ

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH MULIA DARIPADA TANGAN YANG MENERIMA. SEKECIL MANA SUMBANGAN YANG DI HULURKAN, IA CUKUP BERMAKNA KEPADA SI PENERIMA YANG HIDUP SERBA KEKURANGAN, MALAH ‘BUAH TANGAN’ YANG TIDAK SEBERAPA ITU MAMPU MENERBITKAN SENYUMAN, WALAUPUN CUMA UNTUK SEKETIKA

Search This Blog

Jumpa Adik Angkat tuk pertama kalinya

Tuesday, August 18, 2009

Salam & hola,
Aku baru aja pulang dari berjumpa adik angkat aku. Tadi perjumpaan yang pertama kali setelah berkenalan selama hampir 3 bulan. Sebenarnya aku belum siap tuk jumpa dia dalam waktu terdekat ini namun ada hal hal yang penting yang membuatkan aku harus jumpa dia.

Walaupun perjumpaan tadi tak lama...mungkin dalam sekitar 10 menit saja.... dan kami cuma ngobrol di dalam mobil aku sambil aku nyetir .... adik angkat aku ni curhat pada aku.... tentang masalahnya...

Setelah apa yang dia perlukan aku kasi.... dan sebelum aku hantar dia pulang.... aku beri dia sebuah buku bertajuk " The 7 Habits of highly effective teenagers" dan kami berpisah.

Dia ada pesan aku....supaya aku miss call dia ...setelah aku sampai ke rumah ku.

So pabila aku nyampai ke rumah ku .... aku miss call dia...
dia balas dengan sms berbunyi....Tahniah kerna sampai destinasi & that book EXCELLENT! my sis pinjam dulu, he he
aku balas "erm... ok. Good Night"
dia balas lagi " bye and take care bro.... Thank q again..."

Semoga buku ini boleh menjadi guide to making his teenage years happy and successful!

0 Comments:

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...