Support my blog by clicking the Ads, TQ

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH MULIA DARIPADA TANGAN YANG MENERIMA. SEKECIL MANA SUMBANGAN YANG DI HULURKAN, IA CUKUP BERMAKNA KEPADA SI PENERIMA YANG HIDUP SERBA KEKURANGAN, MALAH ‘BUAH TANGAN’ YANG TIDAK SEBERAPA ITU MAMPU MENERBITKAN SENYUMAN, WALAUPUN CUMA UNTUK SEKETIKA

Search This Blog

Afgan - PadaMU ku Bersujud

Friday, August 28, 2009

Salam, hola & Selamat Berpuasa semua,

Afgan – Padamu Ku Bersujud

Sebuah lagu yang begitu menyentuh kalbu, sebuah lagu yang bisa membuatkan aku menangis, sebuah lagu yang menyadarkan aku, sebuah lagu yang membuatkan aku merenung kembali tentang apa yang telah aku lalui & lakukan.

Lirik PadaMu ku Bersujud - Afgan

DOWNLOAD

Ku menatap dalam kelam
Tiada yang bisa ku lihat
Selain hanya nama-Mu ya Allah

Esok ataukah nanti
Ampuni semua salahku
Lindungi aku dari segala fitnah

Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
Jadikan aku selamanya
Hamba-Mu yang slalu bertakwa

Ampuniku ya Allah
Yang sering melupakan-Mu
Saat Kau limpahkan karunia-Mu
Dalam sunyi aku bersujud

3 Comments:

Unknown said...

sedap lagu ni!! thanks for sharing
=)

Indah Cuma Seketika.... said...

Your welcome Bro...

Selamat Berpuasa

Unknown said...

Selamat Berpuasa 2 U 2
=)

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...