Support my blog by clicking the Ads, TQ

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH MULIA DARIPADA TANGAN YANG MENERIMA. SEKECIL MANA SUMBANGAN YANG DI HULURKAN, IA CUKUP BERMAKNA KEPADA SI PENERIMA YANG HIDUP SERBA KEKURANGAN, MALAH ‘BUAH TANGAN’ YANG TIDAK SEBERAPA ITU MAMPU MENERBITKAN SENYUMAN, WALAUPUN CUMA UNTUK SEKETIKA

Search This Blog

Berat badan aku kurang 8 kg

Wednesday, September 8, 2010


Salam Akhir Ramadhan,
Alhamdulillah berat aku turun dari 77.6kg ke 69.5kg kira kira 8 kilo kurang pada bulan ramadhan ni, harap harap berat badan aku maintain terus, aku takut naik lagi...he he he....

Ini mungkin kerana aku cuma berbuka dengan air dan BIOrganic Plus yang aku beli dari U.E.S Health Management.  
 Dan waktu sahurnya aku ikut petua berpuasa dan makan tidak sampai kenyang (separuh kenyang aja) 

"Makan Pabila Lapar & Berhenti Makan Sebelum Kenyang"

0 Comments:

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...