Support my blog by clicking the Ads, TQ

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH MULIA DARIPADA TANGAN YANG MENERIMA. SEKECIL MANA SUMBANGAN YANG DI HULURKAN, IA CUKUP BERMAKNA KEPADA SI PENERIMA YANG HIDUP SERBA KEKURANGAN, MALAH ‘BUAH TANGAN’ YANG TIDAK SEBERAPA ITU MAMPU MENERBITKAN SENYUMAN, WALAUPUN CUMA UNTUK SEKETIKA

Search This Blog

Loading...

SNB: Rahsia Makam Yang Lima

Saturday, November 21, 2009

Salam & hola,
Ketemu lagi di ruangan seni nafkah batin. Seperti di janjikan. Kali ini kita bicarakan soal Rahsia makam lima.

Dinding faraj / vagina adalah tempat rangsangan yang utama semasa senggama untuk menimbulkan kepuasan dan inzal. Di situlah letaknya Makam Yang Lima. Kedudukan lubang vagina akan berubah dengan teknik tusukan yang di serong atau diluruskan. Rasa kenikmatan akan berbeza. Namun fokus adalah terhadap memuaskan setiap rasa yang berbeza itu. Contohnya, bila kita makan, maka kita mahu puas makan nasi, puas makan lauknya dan puas meminum air.

Makam Yang Lima adalah satu seni. Di Barat segala variasi posisi senggama mempunyai fungsi juga dalam memuaskan Makam Yang Lima tetapi ia dilakukan tanpa di sedari dan tanpa sistem tertentu, rangsangan yang dilakukan ke satu tempat tetapi tidak dihabiskan sehingga isteri inzal tidaklah mendatangkan kebaikan malahan menyakitkan perasaannya. Ia di ibaratkan seperti memberi seorang yang sedang dahaga hanya setitik air minuman, dia akn bertambah dahaga dan tidak puas.

Seni tentang Makam Yang Lima itu penting supaya isteri dapat merasai inzal dalam kehidupan senggamanya.

Apabila makam yang tepat telah di kenal pasti, di situlah lubuk nafsu isteri berada. Tusukan pada dinding yang berkaitan akan cepat menjadikan isteri inzal. Dengan beberapa kali tusukan sahaja, isteri akan berupaya untuk inzal. Kemudian baharulah beralih ke makam yang lain dan menginzalkannya, hingga selesai semua makam.

Pengetahuan mengenai Makam Yang Lima di kalangan orang orang melayu lama adalah berasal dari kitab yang terjemahan dari Kitab asal Karangan Al-Fadhil Ahmad Bin Sulaiman Kamal Basha. Kitab terjemahan itu dinamakan Hukum Jimak. Dipercayai bahawa kitab itu adalah kitab ilmu jimak yang paling terkenal dan mempunyai jumlah pembaca yang ramai sejak bebarapa dekad yang silam.

Makam Kanan / Pintu Kanan
Juga dikenali sebagai Makam Omar di kanan Khadijah. Suami datang dari sebelah kiri, ertinya dia menusuk Mr P dari sebelah kiri isteri. Cara bagi sampai ke makam ini ialah dengan cara melipatkan kaki kanan isteri dan melunjurkan kaki kirinya seperti di bawah.


Makam Kiri / Pintu Kiri
Juga di kenali sebagai Makam Usman di kiri Salamah. Pada dasarnya makam adalah posisi yang berlawanan konsep makam kanan dan biasanya ia dipraktikkan sebelum atau selepas makam kanan.

Makam Bawah / Pintu Bawah
Juga di kenali sebagai Makam Ali di bawah Aisyah. Untuk sampai ke makam ini ialah dengan melipatkan kedua-dua kaki isteri seolah-olah bersila kedua kakinya itu. Mr P anda harus ditekankan kepada kelentit untuk mencapai kesan maksima.


Makam Atas / Pintu Atas
Juga dikenali sebagai Makam Abu Bakar di atas Maimunah. Caranya ialah dengan mendirikan kedua kaki isteri dan kepala Mr P anda menusuk langit rahim atau bahagian atas rahim.

Makam Tengah / Pintu Tengah
Juga dikenali sebagai Pintu Laut. Caranya ialah dengan menjulangkan isteri agar dia seolah olah duduk dan datangi ia dari depan. Posisi ini agak meletihkan suami kerana tenaga diperlukan bagi mengangkat isteri. Biasanya posisi ini dilakukan sebagai posisi paling akhir dari kesemua makam.

Adalah perlu dijelaskan bahawa Makam Yang Lima ini adalah bahagian dari Nafsu Dalam isteri anda. Bagi menjayakan ilmu ini, anda perlu mengetahui Ilmu Insan dengan sempurna. Yang dikatakan Ilmu Insan itu adalah mengetahui hakikat bahawa nafsu perempuan itu beredar dari satu tempat ke satu tempat bergantung pada hari serta masa. Sila rujuk pada tajuk Nafsu Senggama / Jimak / Bersetubuh Seorang Wanita, di sana dinyatakan secara terperinci tentang Ilmu Insan dan bagaimanakah cara nya untuk anda menjayakan Ilmu Makam Yang Lima ini.

Perlu juga di ingat bahawa biasanya dayungan senggama dilakukan dimulai dengan mencari Makam Lazat, tusukan ke Kiri, atau Kanan, atau Atas, atau Bawah, atau Tengah lubang faraj dijelaskan dalam Ilmu Insan. Dayungan adalah dilakukan pada Makam Lazat itu dahulu hinggalah inzal isteri anda pada Makam Lazatnya itu. Kemudian dari itu baharu anda cari Makam Lazat berikutnya, dan teruskan lagi hingga dia inzal.

Proses ini berlaku terus menerus hingga semua Makam Lazat telah dipuaskan. Tidak penting berapa kalikah isteri anda inzal selepas itu, apa yang penting di dalam praktik Ilmu Insan dan Makam Yang Lima ini ialah agar anda dapat inzal bersaing dengan inzal terakhir isteri anda.

Inzal yang itulah peringkat kemuncak segala inzal bagi isteri kerana pada ketika itulah dia menerima pancutan mani yang kuat serta panas sambil menedutnya dengan otot-otot vaginanya.

Fahamilah betul-betul konsep ini agar anda dapat mencapai kebahagiaan hasil praktik ilmu ini.

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...