Support my blog by clicking the Ads, TQ

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH MULIA DARIPADA TANGAN YANG MENERIMA. SEKECIL MANA SUMBANGAN YANG DI HULURKAN, IA CUKUP BERMAKNA KEPADA SI PENERIMA YANG HIDUP SERBA KEKURANGAN, MALAH ‘BUAH TANGAN’ YANG TIDAK SEBERAPA ITU MAMPU MENERBITKAN SENYUMAN, WALAUPUN CUMA UNTUK SEKETIKA

Search This Blog

Loading...

Terjumpa mantan selingk*h*n

Tuesday, July 7, 2009

photo sekadar hiasan


Salam & hola,

Tadi lunch break….i went to Seria Plaza to but Birthday greeting card for my orphan…. after bought the card at level one… I went down to ground floor…. then to HSBC Atm to check my balance, lazy to check online….

On my way back to my car, I meet someone…. someone yang pernah hadir dalam dairy hidupku… sudah lama lost contact because dia punya hand phone number no longer valid… dia senyum…. dia nampak lebih cakep aja ….then before...

Dia tegur aku….dia bilang aku sedikit gemuk…..(what the hell…. I’m not fat…. Cuma berisi dikit….im still within the range…my BMI still below 24.)

Terus kami ngobrol-ngobrol… sempat juga aku Tanya dia….apa dia masih sama pacarnya itu….dia jawab iya…

Dia Tanya aku….apa aku udah ada couple...

aku jawab .... im still single....

dia ngga percaya aku single... (because I’m handsome it doesn’t mean that I always have couple …maybe I haven’t meet the right person...that why I’m still single)

Aku minta phone number dia. …then dia give me contact number dia…dia bilang no hand phone lama dia hilang…because dia misplace the sim card.

Terus kami berpisah…. kami menuju haluan masing masing...

Penyesalan

Tiba tiba saja aku merasa kesal... kenapa dulu aku menolak permintaan dia untuk menjadi couple dia..(kerna aku tidak mencintai dia) sekarang sudah terlambat....

Sering saja penyesalan itu datang kemudian... kalau dulu aku menerima dia (ngga mungkin, waktu itukan aku udah ada pacar)....mungkin sekarang aku bahagia sekarang bersama dia... walaupun aku tau ...kebahagiaan atau keindahan itu cuma seketika.... itu lebih baik dari tidak sama sekali... kerana Tiada Yang Abadi...


note:

cakep = ganteng = handsome

0 Comments:

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...