Support my blog by clicking the Ads, TQ

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH MULIA DARIPADA TANGAN YANG MENERIMA. SEKECIL MANA SUMBANGAN YANG DI HULURKAN, IA CUKUP BERMAKNA KEPADA SI PENERIMA YANG HIDUP SERBA KEKURANGAN, MALAH ‘BUAH TANGAN’ YANG TIDAK SEBERAPA ITU MAMPU MENERBITKAN SENYUMAN, WALAUPUN CUMA UNTUK SEKETIKA

Search This Blog

Kasian Dech Gue

Friday, July 24, 2009

Photo sekadar hiasan

Salam & hola,
Tadi pagi pabila buka email office... aku nampak ada email dari Orphans HQ. Aku happy banget.... aku fikir kiriman Hadiah untuk my orphan mungkin sudah sampai. Tapi setelah aku baca email dari Orphans HQ itu ....aku agak keciwa.... soalnya tak seperti yang aku sangkakan. Isi email seperti di bawah. Just click to see clearly. Jawaban aku ke atas email itu.

Aku balas aku masih mau sponsor tapi I still prefer from Indonesia, soalnya lebih senang kalau tulis surat dalam bahasa Indonesia saja.

Anak yatim yang aku sponsor rasanya selama 1 tahun lebih

terus berpindah pada anak di bawah ini tapi cuma beberapa bulan

Sekarang anak yatim mana yang mereka ganti untuk ku...
adakah anak seperti photo di bawah ini?

Nota:
Tiada niat untuk riak di sini.... cuma ingin pembaca aku membantu sesama...setakat yang mampu...Seperti kata Dr Fadilah Kamsah - Kita harus beri contoh yang baik kalau mau orang lain ikut apa yang kita hendak

1 Comment:

feereez said...

salam,
sesungguhnya saudara telah menjadi role model kepada semua pembaca blog. Ada kebenarannya bahawa setiap rezeki yang diperolehi bukanlah hak mutlak kita tetapi untuk dikongsi bersama yang memerlukan. Mungkin menjadikan mereka anak angkat akan mengeratkan kasih sayang bila melihat mereka membesar didepan mata.

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...