Support my blog by clicking the Ads, TQ

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH MULIA DARIPADA TANGAN YANG MENERIMA. SEKECIL MANA SUMBANGAN YANG DI HULURKAN, IA CUKUP BERMAKNA KEPADA SI PENERIMA YANG HIDUP SERBA KEKURANGAN, MALAH ‘BUAH TANGAN’ YANG TIDAK SEBERAPA ITU MAMPU MENERBITKAN SENYUMAN, WALAUPUN CUMA UNTUK SEKETIKA

Search This Blog

Kasut jenama John Bert ada kalimah- tolong sebarkan...

Friday, May 29, 2009

Salam & hola,
Just got this from email....


Assalamualaikum...

Semalam semasa di surau, terkejut saya bila jemaah surau menegur saya sambil memegang kasut saya...rupanya mereka beritahu kasut saya tu ada kalimah Allah... memang saya tak perasan pada mulanya. logo kasut John Bert ni gambar singa sedang berdiri...bila diperhatikan betul², terdapat kalimah Allah dan Muhammad dalam tulisan jawi pada logo tersebut... AstagfirullahHalAdzim...dah lama dah saya pakai kasut ni..mohon ampun dari Allah segala kesalahan dan kesilapan saya selama ini..

Semoga sahabat semua yang bercadang nak beli kasut, pilih betul², jgn tersalah pilih...banyak kat pasaran sekarang nih kasut kulit babi, logo² utk menjatuhkan maruah Islam dan lain²... Semoga menjadiiktibar kepada kita semua... Sampai²kan kepada sahabat² yg lain....


Wassalam...



0 Comments:

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...