Support my blog by clicking the Ads, TQ

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH MULIA DARIPADA TANGAN YANG MENERIMA. SEKECIL MANA SUMBANGAN YANG DI HULURKAN, IA CUKUP BERMAKNA KEPADA SI PENERIMA YANG HIDUP SERBA KEKURANGAN, MALAH ‘BUAH TANGAN’ YANG TIDAK SEBERAPA ITU MAMPU MENERBITKAN SENYUMAN, WALAUPUN CUMA UNTUK SEKETIKA

Search This Blog

Lagu Bahagia

Tuesday, December 2, 2008


Sekarang lagi suka dengar lagu Bahagia yang di nyanyikan oleh pasangan celebriti surya saputra & cynthia lamusu....photo di atas & di bawah... asik dong lagunya... bisa bikin kita melayang di awangan...he he he....

Bahagia – Cynthia lamusu & surya saputra

L

Kekasihku liatlah….

telah kau hapus luka di hatiku

Oh sayangku rasakanlah ini

anugerah atas nama cinta

P

katakan pada dunia

kamu dan aku bahagia

semoga cintakan terjaga selamanya

terima kasih Tuhan

kau beri aku seorang

yang mendampingiku di dalam

suka dan duka

oh….

kekasihku (kekasihku)

dengarlah

telah kau beri (beri) bahagia hatiku (oh)

L

Oh sayangku rasakanlah ini (rasakanlah ini)

anugerah atas nama cinta

LP

katakan pada dunia

kamu dan aku bahagia

semoga cintakan terjaga selamanya

terima kasih Tuhan

kau beri aku seorang

yang mendampingiku di dalam

suka dan duka…..

oh….

P

katakan pada dunia

kamu dan aku bahagia

semoga cintakan terjaga selamanya

terima kasih Tuhan

kau beri aku seorang

yang mendampingiku di dalam

suka dan duka….

atas nama cinta

katakan pada dunia

kamu dan aku bahagia

semoga cintakan terjaga selamanya

terima kasih Tuhan

kau beri aku seseorang

yang mendampingiku di dalam

suka dan duka

selamanya….

0 Comments:

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...