Support my blog by clicking the Ads, TQ

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH MULIA DARIPADA TANGAN YANG MENERIMA. SEKECIL MANA SUMBANGAN YANG DI HULURKAN, IA CUKUP BERMAKNA KEPADA SI PENERIMA YANG HIDUP SERBA KEKURANGAN, MALAH ‘BUAH TANGAN’ YANG TIDAK SEBERAPA ITU MAMPU MENERBITKAN SENYUMAN, WALAUPUN CUMA UNTUK SEKETIKA

Search This Blog

Loading...

Majlis Ilmu pada 27 July 2008

Thursday, August 21, 2008

Aku & keluarga telah mengunjungi majlis ilmu 2008 yang di adakan di International Convention CentreAl-Quran yang pingin aku beli bila aku ke jakarta december nanti.... moga moga aja ketemu di sana nanti.... sebenernya ada sih...di jual semasa majlis ilmu itu.... tapi mungkin lebih murah kalau aku beli di jakarta...

Antara yang bisa di lihat pada majlis ilmu itu


Pada hari itu juga kami bisa melihat angkasawan pertama malaysia, aku cuma bisa mengambil photo lewat HP aku dan tak sempat bersalaman dengannya, dan lagi rame banget sih...ganteng juga sih orangnya.... pantas aja rame cewek cewek yang berebut rebut salaman dengannya.

0 Comments:

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...