Support my blog by clicking the Ads, TQ

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH MULIA DARIPADA TANGAN YANG MENERIMA. SEKECIL MANA SUMBANGAN YANG DI HULURKAN, IA CUKUP BERMAKNA KEPADA SI PENERIMA YANG HIDUP SERBA KEKURANGAN, MALAH ‘BUAH TANGAN’ YANG TIDAK SEBERAPA ITU MAMPU MENERBITKAN SENYUMAN, WALAUPUN CUMA UNTUK SEKETIKA

Search This Blog

oleh oleh dari Saudi Arabia

Tuesday, December 14, 2010

 Salam Muharam,
Tadi pulang kerja, ibuku memberikan oleh oleh dari tante aku yang baru aja pulang dari menunaikan haji bersama suaminya. Semoga mereka memperolehi haji yang mabrur.
 Aku bersyukur dan gembira sekali kerna aku di berikan jubah berwarna hitam, soalnya aku tidak punya jubah yang berwarna hitam, tapi sayang saiznya agak besar sedikit iaitu saiz 56, tapi tidak apa apa. aku pasti akan memakainya sekali sekala kalau aku solat ke masjid, pada bila bila masa nanti.

0 Comments:

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...