Support my blog by clicking the Ads, TQ

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH MULIA DARIPADA TANGAN YANG MENERIMA. SEKECIL MANA SUMBANGAN YANG DI HULURKAN, IA CUKUP BERMAKNA KEPADA SI PENERIMA YANG HIDUP SERBA KEKURANGAN, MALAH ‘BUAH TANGAN’ YANG TIDAK SEBERAPA ITU MAMPU MENERBITKAN SENYUMAN, WALAUPUN CUMA UNTUK SEKETIKA

Search This Blog

FIR Energy 1500 Sauna System or Ezy Detox

Saturday, December 18, 2010

Salam Muharam,
Everyday if i have time, i will do sauna once or twice using FIR Energy 1500 or Ezy Detox that i bought from U.E.S. Health Farm (Brunei Branch). I bought this because im lack of exercise.... he he he...and i want to be healthy. It really make me feel good after  sauna using this.

Introduction:
Simple and effective method to detoxify, repair and rejuvenate internal internal body makes you 10years younger and healthier.

4 in 1 Natural and Wholistic Therapy
1. Improved blood circulation
Blockage and imbalance of ‘qi’ energy in the human body can lead to imbalance of ‘yin’ and ‘yang’ causing many illness and diseases. Improved blood circulation with high body energy means the cells will get adequate oxygen and nutrients to perform the function of cell metabolism which includes cell activation, detoxification, restoration and rejuvenation for the purpose of anti-aging and longevity.

2. Thermal heat therapy
Heat therapy causes increased blood flow and vasodilation, thus improving elasticity of inner wall of blood dilates blood vessels to increase blood velocity in order to increase microcirculation, suppress and kill tumors and cancer cells.

3. Detoxification through perspiration
Deeper detoxification internal toxins in body include: sugar, sodium, cholesterol, heavy metals, lactic acids, uric acids and smoke toxins throughout activate perspiration system.

4. Relaxation of body and mind
Relax the body, relieve stress and tensed muscles and promote good sleep, suppress and kills cancer cells.

Who need Ezy Detox?
Lack of exercise or over exercised, these 4 modern diseases (hyperglycemia, hyperlipidaemia, hypertension, excess body weight), slimming or maintain body weight, stress, painful, beauty, skin problems, cardio-vascular diseases (heart disease, stroke, etc), kidney problem, edema, persons that expose to heavy metals, chemicals or polluted environment for longtime.

TERAPI SECARA HOLISTIK 4 DALAM SATU - Satu kaedah mudah dan berkesan untuk membuang toksin dalam badan, memperbaiki dan mengembalikan keremajaan anda.
  • Memperbaiki peredaran darah
  • Terapi haba termal untuk kesihatan dan pelangsingan badan
  • Membuang toksin di dalam badan melalui perpeluhan
  • Merehatkan badan dan minda
  • KEISTIMEWAAN PRODUK
    • Menggunakan semikonduktor seramik - produk yang telah dipatenkan dan menggunakan teknologi terkini daripada Jerman. Produk ini menghasilkan haba yang menembusi ke dalam badan tanpa menyebabkan kulit terbakar dan 100% selamat untuk kegunaan manusia.
    • Mempunyai sarung yang direka khusus untuk membolehkan haba bergerak. Ia mempunyai "Energy Fan" untuk memastikan haba beredar dengan sekata di dalam sarung dan pengguna akan merasakan seolah-olah mereka sedang menikmati mandi wap dengan selesa.
    • Peralatan yang mudah untuk dibawa, dipasang dan diurus. Produk ini direka untuk memastikan ia senang untuk dibawa serta tidak memerlukan preheating.
    • Mudah dibersihkan, tidak menggunakan air dan tidak berbau. Produk ini mudah dibersihkan dan bahagian luarnya akan sentiasa bersih dan tidak berbau walaupun telah lama digunakan. Tambahan pula cahaya infra merah yang terhasil daripada semi konduktor seramik ini mempunyai kesan antiseptik dan antibau.
    • Boleh digunakan dengan selamat oleh golongan dewasa dan kanak-kanak. Sinar infra merah 4 - 14 mocron yang terhasil dari semikonduktor ini adalah yang paling selamat dan sesuai diserap oleh tubuh badan manusia. Radiator UES membantu meningkatkan bio tenaga tubuh badan.

0 Comments:

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...