Support my blog by clicking the Ads, TQ

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH MULIA DARIPADA TANGAN YANG MENERIMA. SEKECIL MANA SUMBANGAN YANG DI HULURKAN, IA CUKUP BERMAKNA KEPADA SI PENERIMA YANG HIDUP SERBA KEKURANGAN, MALAH ‘BUAH TANGAN’ YANG TIDAK SEBERAPA ITU MAMPU MENERBITKAN SENYUMAN, WALAUPUN CUMA UNTUK SEKETIKA

Search This Blog

SNB : Buah Dada

Thursday, January 21, 2010



Salam & hola,
Buah dada perempuan adalah lubuk nafsu yang di gelar Nafsu Badan. Bentuk buah dada yang mana putingnya mendongak ke atas di katakan di miliki oleh perempuan yang mempunyai nafsu jimak yang membara dan bentuk ini biasanya di cari oleh lelaki yang mementingkannya.

Saiz buah dada yang besar di katakan di punyai oleh perempuan yang kuat nafsunya tapi kurang akalnya. Wanita yang mempunyai buah dada yang kecil dikatakan mempunyai sifat keibuan, boleh menjadi ibu yang baik.

Warna puting buah dada adalah lebih cerah ketika seorang perempuan itu masih dara, jika dia berkulit cerah, warna puting itu seakan merah muda. Dan semasa dara, putingnya pun kecil dan buah dada biasanya lebih keras. Bila tela berkahwin, terutamanya masa hamil, puting buah dada akan berubah warna menjadi kehitaman.

Buah dada memang memainkan peranan besar dalam meningkatkan keghairahan suami. Kawasan yang paling mengghairahkan isteri di buah dada ialah di bahagian putingnya, terutamanya di putingnya di bahagian kiri, yang biasanya lebih beasar.

Sentuhan pada bahagian puting secara langsung meningkatkan ghairah di bahagian di bahagian vagina dan rahim wanita. Yang penting di ketahui ialah bagi merangsang buah dada, ia tidak harus dilakukan dengan kasar, tetapi lemah lembut seperti antara menyentuh dengan tidak.

Cara membangkitkan nafsu buah dada ialah samada mencumbu buah dada atau putingnya, kemudian membelai vagina, dan kembali untuk membelai buah dada. Boleh juga menggeselnya menggunakan Mr P. Boleh juga mengusapnya perlahan dengan jari di hujung puting atau menggaru hujung puting dengan kuku, atau menggentel puting, atau menjilat dan menghisap sekitar puting terutamanya di bahagian bawah buah dada, atau mengusap puting dengan telapak tangan.

Perlu di catatkan bahawa gentelan pada puting, apabila kena caranya, lembah lembut, dan kena masanya, boleh membuatkan isteri inzal, walau sebelum melakukan jimak. Itulah rahsia Nafsu Badan.

0 Comments:

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...