Support my blog by clicking the Ads, TQ

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH MULIA DARIPADA TANGAN YANG MENERIMA. SEKECIL MANA SUMBANGAN YANG DI HULURKAN, IA CUKUP BERMAKNA KEPADA SI PENERIMA YANG HIDUP SERBA KEKURANGAN, MALAH ‘BUAH TANGAN’ YANG TIDAK SEBERAPA ITU MAMPU MENERBITKAN SENYUMAN, WALAUPUN CUMA UNTUK SEKETIKA

Search This Blog

Shopping...shopping...shopping

Saturday, December 5, 2009

Salam & hola,Shopping shopping shopping @ hutang hutang hutang.... kenapa aku bilang begitu.... soalnya bukan beli pakai uang...tapi pakai kartu kredit....tapi aku shopping ada sebab lol...
Aku beli kasut merit asics kerna aku bisa beli mengikut jenis kaki aku....kan kaki aku jenis flat ... dan salah satu merit yang bisa di beli mengikut jenis kaki adalah asics. Aku beli di One Borneo Kota kinabalu Sabah.
Aku beli water cooling fan kelmarin di Manggis Mall Brunei, soalnya aircon di kamar aku rosak.... ngga ada uang tuk perbaiki...jadi aku beli aja ini
Tadi aku ke Miri Sarawak dan aku beli 3 pasang baju di Boulevard Shopping Complex, Aku ngga ada baju baru makanya aku beli.

2 Comments:

Tie said...

Amboi.....

Shopping sakan !

Kak tie belum berpeluang shopping lagi.. masih tak sihat.

Indah Cuma Seketika.... said...

shopping sikit aja....

Semoga Kak Tie.... cepat sembuh ya...

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...