Support my blog by clicking the Ads, TQ

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH MULIA DARIPADA TANGAN YANG MENERIMA. SEKECIL MANA SUMBANGAN YANG DI HULURKAN, IA CUKUP BERMAKNA KEPADA SI PENERIMA YANG HIDUP SERBA KEKURANGAN, MALAH ‘BUAH TANGAN’ YANG TIDAK SEBERAPA ITU MAMPU MENERBITKAN SENYUMAN, WALAUPUN CUMA UNTUK SEKETIKA

Search This Blog

Jika Cinta Dia

Saturday, July 11, 2009

Salam & hola,
Tadi pagi.... waktu lagi nonton program Dahsyat di RCTI... tuk pertama kali aku dengar lagu Jika Cinta Dia.... aku terkesan sekali....apalagi bila vokalisnya nyanyi bahagian reff nya.... feel nya dapat sekali...aku jadi suka dech...sama lagu ini...walau lagunya takda kena mengena dengan aku....tuk saat ini...

Band yang anggotai oleh Momo (vokal), Roby (gitar), Nard (bass), Dhan (keybord) dan Aan (drum) iaitu Geisha telah merilis album perdana mereka di bawah label Musica yang di beri judul "Anugrah Terindah"dengan menjagokan hits"Jika Cinta Dia".

Nyuk kita dengar lagunya....

Lirik lagu Geisha – Jika Cinta Dia

DOWNLOAD

Terlampau sering kau buat air mataku
Tak pernah kau tahu dalamnya rasa cintaku
Tak banyak inginku jangan kau ulangi
Menyakiti aku sesuka kelakuanmu
Ku bukan manusia yang tidak berfikir
Berulang kali kau lakukan itu padaku

*courtesy of FunLirik.Com
Reff:
Jika cinta dia jujurlah padaku
Tinggalkan aku disini tanpa senyumanmu
Jika cinta dia ku coba mengerti

Teramat sering kau membuat patah hatiku
Kau datang padanya tak pernah kutahu
Kau tinggalkan aku disaat ku butuh kan mu
Cinta tak begini selama ku tahu
Tetapi ku lemah karena cintaku padamu

*
Jika cinta dia jujurlah padaku
Tinggalkan aku disini tanpa senyumanmu
Jika cinta dia ku coba mengerti
Mungkin kau bukan cinta sejati dihidupku

Back to * 2x

0 Comments:

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...