Support my blog by clicking the Ads, TQ

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH MULIA DARIPADA TANGAN YANG MENERIMA. SEKECIL MANA SUMBANGAN YANG DI HULURKAN, IA CUKUP BERMAKNA KEPADA SI PENERIMA YANG HIDUP SERBA KEKURANGAN, MALAH ‘BUAH TANGAN’ YANG TIDAK SEBERAPA ITU MAMPU MENERBITKAN SENYUMAN, WALAUPUN CUMA UNTUK SEKETIKA

Search This Blog

Resah Tanpamu

Sunday, March 29, 2009

Salam & hola,
Dari bintang TV dan film ke dunia musik. Setelah menyanyi untuk film Mendadak Dangdut, sekarang di undang dari E-motion recording untuk bernyanyi secara solo. Dan single pertama titi Resah Tanpamu berduet dengan Anji Drive band.

Album ini di bantu dengan musisi yang terkenal seperti piyu & yoyo padi, badai kerispatih dan lainnya.

Titi kamal - resah tanpamu

click here to download

Sayang aku tahu
Kita tak banyak bicara
Kau jauh disana
Ku menyimpan tanya

Sayang aku tahu
Kita tak banyak bertemu
Namun hanya kamu
Yang ada di hati

Reff :

Jangan sampai kau lukai hatiku
Aku resah lalui waktu tanpamu
Jangan sampai kau ragukan cintaku
Aku takkan membuatmu terluka

Ragu.. percayalah

Sayang aku mau kita
‘kan slalu menyatu
Walau kadang rindu
Menyiksa batinku

Sayang aku mau
Jangan pernah kau meragu
Walau aku jauh
Hatiku untukmu

Back To Reff

0 Comments:

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...