Support my blog by clicking the Ads, TQ

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH MULIA DARIPADA TANGAN YANG MENERIMA. SEKECIL MANA SUMBANGAN YANG DI HULURKAN, IA CUKUP BERMAKNA KEPADA SI PENERIMA YANG HIDUP SERBA KEKURANGAN, MALAH ‘BUAH TANGAN’ YANG TIDAK SEBERAPA ITU MAMPU MENERBITKAN SENYUMAN, WALAUPUN CUMA UNTUK SEKETIKA

Search This Blog

Email dari ISLAMIC RELIEF - UK

Monday, November 17, 2008

Alhamdulillah aku ngga nyanka....ada balasan surat dari surat berserta kiriman yang aku kirim lewat pos laju pada bulan puasa kelmarin....

Lukisan yang telah d hasil kan oleh anak asohku menggunakan pensil warna yang aku kirimkan..lumayan kan...Balasan surat ....yang telah di tulis oleh ibunya... kerna anak asohku...belum bisa menulis...

Anak asohku sedang membuka car remote control yang aku kirimkan....
Salah satu baju yang aku kirimkan.... agak kebesaran....soalnya anak asohku...kurus banget...walau saiz baju untuk anak umur 8 tahun....tapi ngga apa apa ...suatu hari nanti dia pasti bisa memakainya ...
Antara barang barang yang aku kirimkan...
Anak asohku bersama ibunya ....dan yang 2 orang itu...ngga tau deh...

Aku bersyukur kepadaMu ya Allah...semoga anak asohku juga keluarganya ...sehat-sehat selalu...

0 Comments:

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...