Support my blog by clicking the Ads, TQ

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH MULIA DARIPADA TANGAN YANG MENERIMA. SEKECIL MANA SUMBANGAN YANG DI HULURKAN, IA CUKUP BERMAKNA KEPADA SI PENERIMA YANG HIDUP SERBA KEKURANGAN, MALAH ‘BUAH TANGAN’ YANG TIDAK SEBERAPA ITU MAMPU MENERBITKAN SENYUMAN, WALAUPUN CUMA UNTUK SEKETIKA

Search This Blog

terima kasih... kau membuatkan aku tersenyum...

Monday, September 27, 2010

Salam Syawal & hola,
Perasaanku terhadap R semakin pudar, mungkinkah kerna kehadiran orang lain .... orang yang lebih manis orang yang bisa membuatkan aku tersenyum sendirian... walau cuma sekadar melihatnya saja... tanpa perlu meluahkan perasaanku terhadapnya.....tanpa perlu mengenalinya lebih dekat.... mungkin ini lebih membahagiakan.... rasanya emang cukup membuatkan aku bahagia .... walau cuma untuk seketika....

Aku suka menatapnya.... orang nya cukup sempurna bagi diriku..... cukup manis..... tubuhnya sedang sedang aja... tidak kurus juga tidak gemuk.... tingginya tak tinggi juga tak rendah.... orangnya agak pendiam .... dan sering solat berjemaah di masjid..... di masjid di mana aku sering berjemaah....

Aku sering merenungnya...... setiap kali aku merenungnya .... aku merasa bahagia sekali.... aku pasti senyum sendirian.... mungkin dia menjadi sumber ilhamku..... sumber inspirasiku....

Terima kasih kau membuatkan aku bahagia.... walaupun aku tak mungkin bisa memilikimu......






Kau Ilham Ku - Man Bai

Beribu bintang dilangit
Kini menghilang
Meraba aku dalam kelam
Rembulan mengambang
Kini makin suram
Pudar ilhamku tanpa arah

Sedetik wajahmu muncul
Dalam diam
Ada kerdipan ada sinar
Itukah bintang atau rembulan
Terima kasih kuucapkan

1
Izinkan kumencuri bayangan wajahmu
Izinkan ku mencuri khayalan denganmu
Maafkanlah oh...
Andai lagu ini
Mengganggu ruangan hidupmu
Kau senyumlah oh...
Sekadar memori
Kita di arena ini
Kau ilhamku
Kau ilhamku...

( ulang 1 )

0 Comments:

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...