Support my blog by clicking the Ads, TQ

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH MULIA DARIPADA TANGAN YANG MENERIMA. SEKECIL MANA SUMBANGAN YANG DI HULURKAN, IA CUKUP BERMAKNA KEPADA SI PENERIMA YANG HIDUP SERBA KEKURANGAN, MALAH ‘BUAH TANGAN’ YANG TIDAK SEBERAPA ITU MAMPU MENERBITKAN SENYUMAN, WALAUPUN CUMA UNTUK SEKETIKA

Search This Blog

Pudar @ Faded

Sunday, September 26, 2010


Salam Syawal & hola,
Semalam aku ketemuan sama R setelah 6 minggu ngga ketemuan... itupun dia yang telfon... waktu dia telfon ...aku lagi mau hatarin teman teman jemaah masjid pulang dari rumah ku ke masjid setelah makan "rumah terbuka" di rumahku. Waktu itu hujan turan dengan lebat sekali.

R telfon aku kerna udah lama ngga jumpa juga kerna dia ngga bisa pulang ke kosan dia gara gara hujan dan mau aku hantar dia ke kosan dia.

Setelah aku hantar teman jemaah ke masjid terus aku menyetir mobil ku ke Wisma Y.... di mana aku & R janji untuk ketemuan. Bila aku nyampe ke Wisma....hujan masih turun dengan lebatnya... mau ga mau aku harus keluar dari mobilku tanpa payung....

Setelah masuk ke Wisma.... aku mencari R... R duluan menyapa Aku.... dia yang melihat aku duluan.... dia begitu girang sekali melihat aku.... aku sedikit senyum .... perasaan aku biasa biasa aja.... kenapa ya... apa perasaanku semakin pudar sama dia ???

terus aku ngajak R ngobrol d salah satu restoran di wisma sambil minum minum. kami ngobrol ngobrol sampai hujan berhenti seketika....

Setelah hujan berhenti... aku bilang aku mau hantar dia pulang... dia kelihatannya belum mau pulang... kayaknya masih betah bersamaku.... aku bilang aku lagi pening nih....aku pingin pulang....

mau ga mau dia kelihatan nya harus mau .... di hatarin pulang ketika itu juga...

setelah menbayar d casher.... kamipun keluar dari restoran terus ke mobilku.....langsung hantar dia pulang.

Kenapa ya perasaan aku semakin pudar ??? Mungkinkah ada insan lain di hati ini !!!


Pudar - Rossa


* Kurasakan pudar dalam hatiku
Rasa cinta yang ada untuk dirimu
Kulelah ingin semua yang ada
Ingin ku lepas semua

** Setan dalam hati ikut bicara
Bagaimana kalo ku selingkuh saja
Ku punya banyak temen lelaki
Sepertinya ku kan bahagia

Reef :
Mestinya kau cari pengganti diriku saja
Karena kita sudah tak saling bicara
Pastikan cerita tentang kita yang tlah lalu
Hanya ada dalam ingatan hatimu

Maafkan aku jika kau kecewa
Cintamu bukanlah untuk diriku
Jika memang semuakan jadi cerita
Kutahu kau semakin terluka

Au, au, au …
Na na na, na na na …

Back To Reef
Back To * & **

0 Comments:

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...