Support my blog by clicking the Ads, TQ

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH MULIA DARIPADA TANGAN YANG MENERIMA. SEKECIL MANA SUMBANGAN YANG DI HULURKAN, IA CUKUP BERMAKNA KEPADA SI PENERIMA YANG HIDUP SERBA KEKURANGAN, MALAH ‘BUAH TANGAN’ YANG TIDAK SEBERAPA ITU MAMPU MENERBITKAN SENYUMAN, WALAUPUN CUMA UNTUK SEKETIKA

Search This Blog

Wajarkah FaceBook di Boikot ???

Monday, August 9, 2010

Susulan serangan lanun laut rejim Israel keatas kapal yang membawa mereka-mereka yang menyertai konvoi Bantuan Flotilla  telah meningkatkan rasa amarah umat islam khususnya rakyat Malaysia apabila konvoi tersebut turut disertai beberapa sukarelawan dari Malaysia. Ada yang mungkin baru tersedar bahawa rejim Israel itu memang kejam kerana serangan kali ini melibatkan rakyat Malaysia walhal saudara-saudara Islam di Palestin hampir setiap hari di bedil dengan peluru mereka.

Beberapa gesaan dan kempen mengutuk tindakan rejim Israel di buat. Antara cadangan yang popular ialah memboikot segala produk yang ada hubungkait dengan Israel. Salah satunya ialah laman sosial yang cukup popular pada masa kini iaitu Facebook.  Alasannya pemilik laman sosial ini, Mark Zuckerberg juga seorang yahudi.

Please click HERE to read more about this.

1 Comment:

Unknown said...

NO POINT.

i mean, facebook tu dah jadi macam hidup kita dah..
its a need..

and besides, nak stop camner..
almost 2/4 of human race in the planet ada facebook account..

and to add that.. facebook is already an addiction.. they'll go away.. but then they'll crave for facebook.. so yeah

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...